Sortida a la Mussara

El grup dels Mamuts’03 vam anar d’excursió a la Mussara els passats dies 6, 7 i 8 de desembre amb els alumnes de l’any 2003 de Mont-roig del Camp.

Què vam fer?

Durant la sortida a la mussara, tots plegats vam fer una bona ruta! Vam pujar des de Vilaplana fins a la Mussara caminant amb les bosses a coll. Després, vam anar al mirador a contemplar les vistes i finalment vam descobrir el poble abandonat de la Mussara.

Excursió als Gorgs

L’endemà vam fer una excursió de 5 hores on vam anar caminant fins als gorgs de la Febró, els quals vam trobar completament gelats.

A més a més, pel camí ens vam trobar moltes zones plenes de neu i la lleugera capa de gel que cobria tota l’aigua del gorgs els donava un encant molt especial. L’últim dia vam visitar els avencs de la Febró, un lloc espectacular, on ens vam endinsar dins de coves ben profundes que eren totes cobertes d’absoluta foscor.

A la tarda, després d’haver dinat i recuperat forces, vam fer altre cop el descens de la Mussara.

Va ser una altra sortida increïble, extraordinària, amb una colla que deixaran empremta per sempre a CapiCua. Us estimem moltíssim, ho sabeu, ho sabem. Mamuts’03, ja comptem els dies perquè arribi la pròxima!

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies